2009. október 4., vasárnap

Már kész vannak a bejegyzések, csak hát a képek...

Hello mindenkinek!



Már több bejegyzés is elkészült, csak még nem töltöttem át a képeket, így nem is tenném addig közzé, mert a képek igazán fontosak egy műalkotás során.

Remélem, nektek is tetszenek és elnyerem a barátságotokat is.

Sokatok blogját olvastam már, és szebbnél-szebb alkotásokat láttam, amiből újabb és újabb ötleteket merítettem. Természetesen, ahol hasonló alkotás készül, előtte leegyeztetem azzal, akinél láttam, hogy közzé tehetem-e, nem akarok senkit sem megbántani :-)



Szeretnék sok "kreatívos" csajszit megismerni, mert a barátok mindig felvidítanak...



Akkor pár nap, és mutatom az elkészült alkotásokat, addig is kellemes hetet!

2 megjegyzés:

  1. Hűha, én vagyok az első...
    Örülök Neked, sok sikert, látogatót, kedvet a blogodhoz és örülök, hogy nálam is jártál!

    VálaszTörlés
  2. Szia Princi!
    Igen, te vagy az első, köszönöm, hogy megnézted a blogomat, igaz, még nincs benne sok minden. De nemsokára nem lehet majd győzni olvasással :-)
    Köszönöm a jókívánságot és neked is mindent jót!

    VálaszTörlés