2009. november 22., vasárnap

Varrós könyvek...

Kreatív könyvek a szülinapomra! Most lettem 26 november 15-én, 16:28-kor...

Múlthéten rendeltem néhány könyvet az arena2000.hu oldalról, ahol lényegesen olcsóbban a könyvek, van hogy féláron vannak, és persze újak.
Ebből az első kettőt öcsémtől kaptam, hozzájárult a kreatívkodásomhoz kicsit :-D

Ezek a csodák érkeztek a múlthét végén:

Mandy Shaw: Foltból varrt csodák


Tildás könyv: Varázslatos díszek, mesés tárgyak



Csupa folt lakásdíszek


És egy mézeskalácsos könyv, amiben klassz mézesek vannak, lásd képen pl. az elefántok :-)

Johanna Farrow: A mézeskalács készítésének kiskönyve

Ezt pedig az öcsémtől kaptam még a névnapomra, februárban:

Szintén Praktika--> Susan Mickey: Varrjunk ötletesen! Egy délután alatt

Szóval ezekből a csodás könyvekből fogok szebbnél-szebb dolgokat készíteni, amiket majd fel is rakok ide :-) Gondolom, már sokatoknak van hasonló, vagy épp ezek a könyvek, nekem csak most volt módom rá, hogy megvegyem őket, mert most lesz kész a hobby szoba, ahol végre kedvemre kreatívkodhatok :-D és senki sem zavar meg közben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése