2010. augusztus 18., szerda

Új notebook

Sziasztok!

Már régen írtam utoljára...mivel a notebookom bemondta az unalmast, és elszállt az alaplapja. már voltunk dokinál is, ott mondták, hogy reménytelen. Az orvosi költségek annyiba kerülnek, mintha vennék egy újat.

Úgyhogy Boldizsár így marad, és veszek egy újat...

Rengeteg helyen néztem 100-130 e Ft közötti összegért. Találtam egyet a bitstore.hu oldalán 108 700 Ft-rt, megrendeltem, majd közölték, hogy azt már sajnos nem forgalmazzák, majd ajánlottak egy kicsit jobbat 110 000 Ft-ért.

Megrendeltem ezt a másikat. Márkája ugyanaz, csak kicsit gyorsabb.

HP Presario CQ61-415SH (VY416EA)

Képernyő méret: 15,6"
CPU: Intel 2,1 GHz, 1 MB
HDD: 250 GB
memória: 2 * 1 GB DDR RAM
optikai meghajtó: DVD Super multi LS
web kamera: 1,3 mp
VGA kártya: Intel GMA 4500M
Bluetooth, WLAN/LAN
Akku: 6 cellás
Súly: 2,68 kg

Szerintem tuti kis gép 110 ezerért. Amit nagyon imádok benne, és Boldizsárban is ez volt, az a dvd író LIGHTSCRIBE írása, nagyon-nagyon jó kis funkció.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése